Сервісне обслуговування
Сервісне обслуговування
Компанія «NIS» надає якісний сервіс, широкий асортимент послуг спрямованого на задоволення найвищих вимог. Наш сервісний центр є партнером всесвітньовідомих брендів ІТ-ринку України.
Особлива увага приділяється підтримці високого рівня професіоналізму працівників. Компанія з перших днів свого існування міцно зарекомендувала себе як надійний сервісний центр із сучасними методами управління якістю обслуговування. Постійно аналізуються потреби ринку, і методи ведення бізнесу адаптуються відповідно до них. Детальніше про умови обслуговування.
Компанія засвоїла ремонт на елементному рівні, налагодила стосунки з багатьма постачальниками у всьому світі та має все необхідне обладнання для проведення тестування та діагностики будь-якого рівня складності.
Напрямки діяльності компанії
- Ремонт на компонентному рівні;
- Проекти щодо побудови корпоративних інформаційних систем;
- Розробка рішень щодо обробки та зберігання даних, центрів обробки даних (ЦОД);
- Побудова телекомунікаційної інфраструктури, розгортання IP-телефонії, центрів обробки викликів, мультисервісних мереж та систем відеоконференцзв’язку;
- Проектування автоматизованих інженерних систем будівель, включаючи структуровані кабельні системи, системи безпеки та системи інженерного забезпечення ЦОД;
- Впровадження систем управління та моніторингу ІТ-інфраструктур;
- Забезпечення інформаційної безпеки всіх систем, що реалізуються;
- ІТ-консалтинг та IT-аудит;
- Сервіс та комплексна технічна підтримка інформаційних систем, ІТ-аутсорсинг відповідно до методології ITIL/ITSM;
- «NIS» має всі ліцензії, необхідні для діяльності зі створення автоматизованих інформаційних систем.
Гарантійне відновлення працездатності обладнання
Якщо у Вас трапився сервісний випадок, Ви можете надіслати пристрій поштовим оператором – Нова Пошта, актуальна інформація на сторінці контактів.