Сервісне обслуговування

місія

Сервісне обслуговування

Компанія «NIS» надає якісний сервіс, широкий асортимент послуг спрямованого на задоволення найвищих вимог. Наш сервісний центр є партнером всесвітньовідомих брендів ІТ-ринку України.

Особлива увага приділяється підтримці високого рівня професіоналізму працівників. Компанія з перших днів свого існування міцно зарекомендувала себе як надійний сервісний центр із сучасними методами управління якістю обслуговування. Постійно аналізуються потреби ринку, і методи ведення бізнесу адаптуються відповідно до них. Детальніше про умови обслуговування.

Компанія засвоїла ремонт на елементному рівні, налагодила стосунки з багатьма постачальниками у всьому світі та має все необхідне обладнання для проведення тестування та діагностики будь-якого рівня складності.

Основні направлення

Напрямки діяльності компанії

  • Ремонт на компонентному рівні;
  • Проекти щодо побудови корпоративних інформаційних систем;
  • Розробка рішень щодо обробки та зберігання даних, центрів обробки даних (ЦОД);
  • Побудова телекомунікаційної інфраструктури, розгортання IP-телефонії, центрів обробки викликів, мультисервісних мереж та систем відеоконференцзв’язку;
  • Проектування автоматизованих інженерних систем будівель, включаючи структуровані кабельні системи, системи безпеки та системи інженерного забезпечення ЦОД;
  • Впровадження систем управління та моніторингу ІТ-інфраструктур;
  • Забезпечення інформаційної безпеки всіх систем, що реалізуються;
  • ІТ-консалтинг та IT-аудит;
  • Сервіс та комплексна технічна підтримка інформаційних систем, ІТ-аутсорсинг відповідно до методології ITIL/ITSM;
  • «NIS» має всі ліцензії, необхідні для діяльності зі створення автоматизованих інформаційних систем.
гарантії

Гарантійне відновлення працездатності обладнання

Якщо у Вас трапився сервісний випадок, Ви можете надіслати пристрій поштовим оператором – Нова Пошта, актуальна інформація на сторінці контактів.